Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

By. far εντελώς. (Parody)

 Κι εκεί που καθόμουν ωραία και καλά τον. Φλεβάρη. του 2010 ακούω ένα χτύπημα
στην πόρτα.
Στο πρώτο χτύυυπημα σβήνω τα φώωωταααα
(δεν είναι τίποτα μην ανησυχείτε, θυμήθηκα ένα τραγούδι που ξεκινάει έτσι)
στο δεύτερο χτύπημα έκανα το κορόιδο, αλλά στο τρίτο χτύπημα άνοιξα, την λέω
την αμαρτία μου! Με μιας ένιωσα να με διαπερνά ένα ρίγος και ένας σφάχτης
μαζί.


Μπροστά μου στεκόταν κάτι σε γένους θηλυκού.
-Τις ει?  (έτσι γράφεται αυτό?)
- Γεια σας, μου λέει το γένους θηλυκού. Είμαι μια καινούρια ίωση και ήρθα να
σας δείξω τα καινούρια προϊόντα της εταιρίας μου. μεταλλάξεις ιών, μέχρι
κρυφές υπογραφές κάτω από το τραπέζι. φαρμακοεταιριών με κρατικά νοσοκομεία,
γιατρούς  του ΙΚΑ, του ΕΣΥ, του ΕΓΩ και ότι μπορεί η φαντασία σας να
φτιάξει.
-Κοίτα (της λέω) έλα αλλά μη μείνεις πολύ γιατί έχω κάτι δουλειές να κάνω
για τα επόμενα 30 χρόνια. Έχω να κάνω σπανακόπιτα, και επίσης να απλώσω
τραχανά. Έλα ίσα για να σε κεράσω ένα φοντάν ή ένα φασκόμηλο, και μετά
ξεκουμπίζεσαι!
-Όχι δεν θα καθίσω πολύ καλέ, θα φύγω γρήγορα. Θα σας δείξω μόνο, κυρίως ότι
έχουμε σε .ίτιδα και θα την κάνω με ελαφρά.
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοούσε (τότε) και την έμπασα μέσα γιατί η μαμά
μου, μου έχει μάθει  καλούς τρόπους.

Αμ δε αγάπη μου!!! Πέρασε ο Φλεβάρης κι ήρθε ο Μάρτης, πέρασε ο Μάρτης κι
ήρθε ο Απρίλης κι αυτή να μου έχει κατσικωθεί και να μη κουνάει ρούπι. παρά
τις υποσχέσεις μου ότι ''ξέρεις θα κολλήσω κι άλλους, θα πάρεις κι από αλλού
μίζα'' κλπ. φύγε κυρία μου!!!
 ΤΙΠΟΤΑ!!! ΑΚΛΟΝΗΤΗ!!!
-Κυρία μου σας είπα έχω κάτι δουλειές.
Κάθε τόσο μου χάριζε κι από ένα κουτάκι και όταν το άνοιγα κάτι καινούριο με
έβρισκε. hello. kinder  έκπληξη!!!
Βρογχίτιδα, ωτίτιδα, γλωσσίτιδα, φαρυγγίτιδα,  κατάρρευση του
ανοσοποιητικού, συνάχι, βήχας, (μια μέρα ο βήχας κράτησε 9/μιση βδομάδες
και στο τέλος, μετά  από αυτό έπαθα λουμπάγκο! Της είπα ότι .πανούκλα  δεν
θέλω γιατί έχω του ΑΛΠΕΡ ΚΑΜΥ. (?)


Με έστειλε 4 φορές στο νοσοκομείο με μάσκες οξυγόνου, μάσκες αλά Ντόρα, αλά
Γιάννα,  μάσκες αποκριάτικες, μέχρι και κάτι από γιαπωνέζικο θέατρο.. (μια
φίλη, μου πρότεινε και την μάσκα-ρα) Στο τέλος οι γιατροί με κοίταζαν
υποτιμητικά γιατί με θεωρούσαν κλοσάρ (άστεγη) που έβρισκα κατάλυμα στο
τέλειο νοσοκομείο τους το οποίο δεν έχει κατά τα άλλα ούτε πάπιες!!! Καλέ
μην παρανοούμε!!! Όχι αυτές με τα πόδια, που περπατάνε,  αλλά τις άλλες που
τις θέλουμε όταν εμείς δεν. περπατάμε.(?)
Εγώ φώναζα την μαμά μου, κι ότι ήθελα να πάω σπίτι γιατί θα μου ξίνιζε ο
τραχανάς και τέτοια επαναστατικά συνθήματα.
Κάθε μέρα πήγαινα στον καθρέφτη και αντί να λέω: φτου σου κοπελάρα μου όπως
έλεγα πριν τον. Φλεβάρη, έφτασα να μην μου μιλάω καθόλου διότι δεν με
γνώριζα!

Περνούσε ο καιρός και έφτασε και το Πάσχα, και αντί για λαμπάδα από την νονά
μου. πήρα μια ολοκαίνουργια γαστρεντερίτιδα για δώρο! Ξέρετε είναι αυτό που
χαλάνε τα υδραυλικά σου και δεν βρίσκεις. υδραυλικό να φτιάξει την βλάβη!!!
Ο γύρος του κόσμου σε 80 ώρες!!! Καθιστικό-μπάνιο μπάνιο-καθιστικό,
Καθιστικό-μπάνιο μπάνιο-καθιστικό.
Για να μη νιώσω την στέρηση από αρνί-μαγειρίτσα-κουλούρια-τσουρέκια-αυγά
(άσε που τα αυγά ήταν μελάτα και δεν μπορούσαμε να τσουγκρίσουμε!!! Αρέσουν
στην πεθερά μου μελάτα και καταλαβαίνεται τα  βράζει εκείνη και τι να πω???)


Για να μη νιώσω την στέρηση λοιπόν έφαγα όλα τα σχέδια που υπάρχουν σε ρύζι.

Μπασμάτι - αρωματικό Ινδίας - γιασεμιού - άγριο- μακρύκοκκο- γλασέ- νυχάκι-
Καρολίνα- μπάρμπα Μήτσος- Αγκρίνο- άσπρο- μαύρο - κίτρινο- μέχρι και εκείνο
''το φτηνό'' που λέει κι εκείνη η διαφήμιση του αποσκληρυντικού πλυντηρίων
ρούχων. (έχετε δει μια κακομοίρα-κακομούτσουνη-κακοντυμένη που  μαζεύει τα
νερά από το μπάνιο που πλημμύρισε από το πλυντήριο λόγω των αλάτων γιατί δεν
έβαλε καλγκόν, αλλά. -πως!!! Βάζω αλλά το φτηνό.)
Λοιπόν έφαγα από όλα τα σχέδια καλομαγειρεμένα.
Λαπάς με νερό- λαπάς με λεμόνι- λαπάς χωρίς αλάτι- λαπάς χωρίς λάδι-λαπά μου
άσπρε και παχύ της μάνας σου καμάρι.
Στο τέλος έπαθα το. αντίθετο.(???!!!)
Έκανα τάματα από την Τήνο μέχρι τα Ιεροσόλυμα και από την Πάτμο μέχρι την
Εκατονταπυλιανή. -Θεέ μου κάνε με καλά και θα είμαι καλό παιδί άριστος
μαθητής αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής.
ΤΙΠΟΤΑ ΣΑΣ ΛΕΩ!!! Κανένα θαύμα στον ορίζοντα.
Θεέ μου κάνε με καλά και δεν θα ξαναβρίσω τον Καρατζαφύρερ, τον Καραμανλή,
τον Τσίπρα, την Παπαρίδα και τον Γιωργάκη. θα δείχνω κατανόηση θα σκέφτομαι
με αγάπη για αυτούς και θα λέω ότι είναι άτομα με ειδικές..
δυνατότητες.(?).και επίσης δεν θα ξαναμουτζώσω (φανερά) τον Άνθιμο και δεν
θα ξαναπώ ποτέ (απ έξω μου) την λέξη που ξεκινάει από  α και τελειώνει σε
..ίδι. (χιχιχι)
Θεέ μου κάνε με καλάάάάάάάά΄!!!
ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ.


Πήρα αντιβιώσεις, αντιβηχικά, βλεννολυτικά, εισπνεόμενα, πριμπεράν,
ιμόντιουμ, αλμόρα, ξανά αντιβιώσεις, παυσίπονα, ηρεμιστικά και πολλά ακόμα
που δεν τα θυμάμαι διότι πέρασε και τόσος καιρός! (Τι ωραία χρόνια αυτά τα
παλαιά!) Α! και κάτι αλοιφές που τις έφαγα κατά λάθος  και κάτι παρενέργειες
στο καπάκι από τα φάρμακα.
Ήρθε το καλοκαίρι. ΝΑΙ!!! Κι όμως είναι αλήθεια! (και στο διάστημα αυτό
τέλειωσε κι ο εμφύλιος)
 Και στην γιορτή μου τον Δεκαπενταύγουστο μου έκαναν δώρο (με τρόπο όμως)
ένα Πι για να μπορώ να στέκομαι. όρθια.
-Είναι πολύ της μόδας, μου έλεγε η αδελφή μου. τι? Δεν σου αρέσει το χρώμα?
Μήπως το θέλεις σε φούξια?
Ήρθε και το καλοκαίρι. πέρασε. και μετά ήρθε και. το φθινόπωρο.
Τα τζιτζίκια κουρελιασμένα τραγουδούσαν ακόμα.(?)
Μια συνομωσία θορύβων γύρω μου για να με ξεγελούν ότι είναι ακόμα καλοκαίρι.
Έξω από το σπίτι μου ο κόσμος έκανε διαδηλώσεις για τα οικονομικά 2 μέτρα
και 2 σταθμά. επίσης για το ασφαλιστικό, την φορολόγηση της εκκλησίας, το
ΔΝΤ, το  CD της Τζούλιας, την PIZZA με το μέτρο, επίσης για τον κατάλογο της
LAREDOUTE  που δεν τον παρέδωσε η εταιρία κούριερ και τον κράτησε για να
έχει κάτι να παραγγέλνει τις κρύες νύχτες του χειμώνα.(?)
-ΝΑΙ  ΚΥΡΙΑ  ΜΟΥ!!! Τις κρύες νύχτες του χειμώνα! Θα πάει μακριά αυτή η
πουτάνα η ίωση???
-Μα τι θέλετε επιτέλους? Πολύ τσιτωμένη σας βρίσκω. είπαμε by far.!!! Και
περαστικά σας!
- Όχι κυρία μου,  by far  δεν είπαμε!!! Βy far δεν είπαμε!!!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΑΚΗ
(Ιανουάριος 2011- τότε ξεκουμπίστηκε η ίωση.)