Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Σχετικά με απαράδεκτη συμπεριφορά σε γνωστό δισκοπωλείο της Χαλκίδας

Θα ήθελα να δώσω μερικές συμβουλές στο φίλο μου για την ανάρτηση....αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/
 Είμαι από αυτούς που εδώ και 20 χρόνια δίνω τα χρήματα μου για να αποκτώ(και όχι για να αγοράζω, γιατί την τέχνη δεν την αγοράζεις την αποκτάς) μουσική σε οποιαδήποτε μορφή( cd, βινύλια, κασέτες ) και όλα σε αυθεντική μορφή. ..

Δεν είμαι πλούσιος απλά είμαι λάτρης της μουσικής και θέλω την ολοκληρωμένη δουλειά του καλλιτέχνη που αγαπώ!
Για να μπούμε στο θέμα, καλά θα κάνεις να πάρεις μια προπληρωμένη κάρτα από μια τράπεζα για αγορές στο internet και να ξεκινήσεις τις αγορές σου από τα διάφορα sites που πουλάνε cd( διεθνώς αναγνωρισμένα και ασφαλή) ή να παραγγέλνεις απευθείας από το site της δισκογραφικής εταιρίας του καλλιτέχνη που σε ενδιαφέρει. Έτσι δεν θα κρέμεσαι από τα (άντε μην πω τώρα ) του κάθε εμποράκου μικρού ή μεγάλου που σου πουλάει υπέρκοστολογημένο το προϊόν για να κάνει την τσέπη του ακόμα ποιό γεμάτη και εσύ θα έχεις αυτό που θες στην πόρτα σου και σε αρκετά χαμηλή ! τιμή.
Τα βόδια ξύπνησαν κύριοι των δισκοπωλείων, οι εποχές άλλαξαν και δεν το πήρατε χαμπάρι. Πάνε οι εποχές που πουλούσατε cd με 20-25euro και εμείς τα χάπατα τα δίναμε. Τώρα με 10-12euro έχω στην πόρτα μου ότι γουστάρω και πριν από εσάς. Και για να μην τους βάλω όλους στο ίδιο τσουβάλι, υπάρχουν ακόμα κάποια δισκοπωλεία που σέβονται τους πελάτες τους με τις λογικές τιμές τους και την άψογη εξυπηρέτηση τους. Απλά πρέπει να ψάξεις να τους βρεις μέσα στην σορό.
Θλίβομε που έτσι όπως πάει η δουλειά τα περισσότερα δισκοπωλεία θα βάλουν λουκέτo και όχι δεν δίνω δεκάρα για τους επιχειρηματίες που κάπου θα βρουν να τα οικονομήσουν αλλά για τους εργαζόμενους που θα μείνουν χωρίς δουλειά. Έτσι όπως τα κάνατε όμως καλά να πάθετε...ο κόσμος σας γύρισε την πλάτη.

Αναγνώστης

Αναρτήθηκε από tromaktiko