Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

ΜΑΧΑΛΟΜΑΓΚΑΣ

ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΤΑ
Γράφει ο Τάκης Δημητρακόπουλος

Αδερφάκια γειά χαρά νταν! Το λεπόν, μάσκα δεν φοράω, άλογο δεν  έχω, ένεκα το βάρος, οπότε μόρτες αντίς Δον Ντιέγκο ντε λα Βέγκα -το οποίον Ζορός, ναμαι ατόφιος και μαχαλό και μαγκός .
Καλως όρισα και καλώς με βρήκατε αδερφάκια! Τώρανες όμως απαρατείστε τις ξάπλες και τα ραχατιλίκια και την  προπόνηση των ματιώνε  και δόστε βάση, όχι λαϊκιά ρε, και ξηγηθείται μπεσαλίδικα!...


Θυμόσαστε κοροϊδάρες τότενες που τρέχατε στους κομματικοί μηχανισμοί και ανεμάγατε φωτογραφίες των αρχηγώνε? Τώρα? Τώρα ήρθε η ώρα της λυπημένης θλίψης το οποίον πληρώστε τη λογαριώ.
Όσοι Ράψατε τσέπες βαθιές τότενες που σας μπαλαμούτιαζε  ο Κώστας καλά να πάθετε!
 Όσοι ράψατε μετά όταν σας μπαλαμούτιαζε ο…Λεφτά υπάρχουνε Γιώργος, το όμοιον!
 Μεσαία τσέπη μη ράψει κανένας! Υπάρχουνε στα περίφτερα κάτι ναϋλες, στρογγυλες σε διάφορα μεγέθη και χρώματα μην πάθετε καμια ζημιά!
 Ξυπνάτε ρεεε! Μας έχουνε για ντιπ κοροϊδα!Τελείως!
Δηλαδή για τα μπάζα. Ότι μας έταζε ο μπούλης το 2004 έμεινε ‘πόσχεση!
Ότι μας ξανάταξε το όμοιον!
Το έμαθε το κόλπο ο Γιώργης και μας το ξανάπαιξε και πάλι τσιμπήσαμε!
Μας έχουνε φορτώσει τάματα σάμπως να είμαστε τίποτις εικόνες Θαματουργές!
Θα δώσω ο ένας, εγώ πιο πολλά ο άλλος στο μιλητό αμφότεροι και οι δυο.
Και πάει το δούλεμα σύννεφο, και ‘γοράζουμε βερεσέ μέχρι και το σέλινο για την φασολάς!
 Και καλά αυτοί τη δουλειά τους κάνουνε.
Εμείς όμως ρε μόρτες, τι σοϊ πρόβατα είμαστε και μας έχουνε φλομώσει στο κουτόχορτο?
Μέχρι και στο Χασάπη αυτοβούλως πάμε! Ξυπνάτε ρεεε!
 ακόμη και η Αλέκα άλαξε τροπάρι!
Από το δυο κόμματα δυο πολιτικές, πήγε στο όλοι οι άλλοι και ‘γω δηλαδή το κόμα μόνη μου!
 Την «έκανε» για αραλίκι ο Ραφηναρισμένος, τα φόρτωσε όλα στο Γιώργο, και ήρθε ο Αντώνης να σώσοι κιαυτός τους άσωτοι! Κορόϊδα είμαστενες όλοι!
Θέλετε απόδειξη? Γυρίστε ρε τις τσέπες το μέσα-όξω, και πέστε μου, εξόν από κλειδιά και τίποτις ψιλά υπάρχοντε τίποτα ευρά μέσα? Τσού?
 Ε τότενες ορμάτε στον καθρέφτη και αυτοφασκελωθείτε με τα δυο χέρια!
Δυο στη μάπα Βασιλικές! Και επειδή ελόγου μου είμαι ‘πασχολημένος και βαριέμαι κιόλας, άμα σας περισεύει κανα..φάσκελο, κεράστε με κι’ εμένα!
Γειά χαραντάν!
Και καλή Ανάσταση!

                                                      Ο Μαχαλόμαγκας