Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Η άμεση δημοκρατία του τσαμπουκά!

φωτογραφία από e-gnomi.gr

«Δικά μας είναι τα κουλούρια» φώναξαν καμιά τριανταριά αγανακτισμένοι που πήγαν στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου και με βρισιές προς τους συνεδριάζοντες οδήγησαν στη διακοπή της συνεδρίασης…Στη συνέχεια λέγοντας ότι εμείς τα πληρώνουμε αυτά άρχισαν να παίρνουν με τις χαρτοπετσέτες τα βουτήματα του καφέ και τα κουλούρια της συνεδρίασης ...




Περισσότερο από το γεγονός ότι στο περιφερειακό συμβούλιο επρόκειτο να παρθούν αποφάσεις για την κατασκευή δυο σχολείων της Εύβοιας στην Αιδηψό και την Ερέτρια με ενοχλεί το γεγονός ότι ανάμεσα στους αγανακτισμένους ήταν και ο δημοτικός υπάλληλος με τη μόνιμη συνδικαλιστική άδεια, που τον πληρώνει ο κόσμος για να παίρνει το μισθό του τζάμπα γυρίζοντας όλη μέρα στα καφέ της Χαλκίδας και παριστάνοντας τον ποιητή… 
Ο δικός του ο μισθός κοστίζει περισσότερο στον λαό από τα κουλούρια της συνεδρίασης του Περιφερειακού συμβουλίου… 
Εγώ γιατί δεν έχω τη δυνατότητα να εισπράττω ένα μισθό από το δημόσιο για να γυρνάω όλη τη μέρα στο δρόμο και στις καφετέριες και να παριστάνω τον επαναστάτη? 
Με αυτούς τους αγανακτισμένους της λογικής «γιούρια – γιούρια στον ταμπλά με τα κουλούρια» δεν έχω να πω το παραμικρό ούτε να αγωνιστώ πλάι τους… Προτιμώ την υπάρχουσα κατάσταση. Η παιδεία μου και η δημοκρατική μου αντίληψη είναι κατά της βίας ψυχολογικής ή σωματικής και κατά της κρετίνικης συμπεριφοράς από όπου και αν προέρχεται….
Γιαυτό ο κόσμος δεν πάει στην πλατεία του Αγίου Νικολάου.. 
Δεν κοιμάται….ΒΛΕΠΕΙ….. και μπορεί να διακρίνει πάρα πολύ καλά….

Αν αυτή είναι η άμεση δημοκρατία σας να τη χαίρεστε…μόνοι σας… 
Δημοκρατία χωρίς σεβασμό στην άλλη άποψη και ευκαιρία να ακουστούν όλες οι φωνές χωρίς βρισιές και τσαμπουκάδες δεν υπάρχει… μόνο χούντα ....Και η χούντα σήμερα είμαι βέβαιος από ποια μεριά ήταν..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ