Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Πάμε να μετρηθούμε(εγώ είμαι 1 και 80 εσύ?)


Διάβασα στο eviatop.blogspot.com μια πολιτική πρόταση που με συγκλόνισε!!!
Μιλάμε για το απόλυτο πολιτικό σκεπτικό…έχω μείνει άφωνος…έχει μια φωτογραφία με γροθιά και προτείνει στους δύο βουλευτές της Ν.Δ. ενόψει της εκδήλωσης για το Ζάπειο 2 στη Χαλκίδα να βάλουν λέει ο κάθε βουλευτής τον κόσμο του ξεχωριστά για να δούμε ποιος έφερε τους πιο πολλούς!!!




Έλα τώρα Στελίτσα πες την αλήθεια…πες ότι μας κάνεις πλάκα και εγώ δεν θα γράψω τίποτε….θα σεβαστώ το πρόβλημά σου…. Πες ότι έκανες χιούμορ και εγώ δεν θα ξανακάνω σάτιρα…
Διαφορετικά έχω καλύτερες προτάσεις…. Να πάρει ο κάθε βουλευτής τον κόσμο του και να τους βάλουν να τρέξουν από το διοικητήριο μέχρι το γήπεδο και όποιος κερδίσει…Μόλις φτάσουν στο γήπεδο να χωριστεί ο κόσμος του καθενός σε ομάδες και να παίξουν μπάλα …Αν βάλουν τα περισσότερα γκολ οι ψηφοφόροι του Κώστα να υποχρεωθούν να πληρώσουν τις πορτοκαλάδες οι ψηφοφόροι του Σίμου… Επίσης ο Σίμος με τον Κώστα και οι οπαδοί του καθενός να αρχίσουν από τις 15 Ιουνίου μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου να μετράνε πόσα παγωτά έφαγαν και πόσα μπάνια έκαναν…

Και τώρα ας μιλήσουμε και λίγο σοβαρά γιατί τα παραπάνω και αυτά που πρότεινα εγώ και αυτό που προτείνατε εσείς είναι μπούρδες…..
Αυτές οι μπούρδες όμως που δεν τις λένε όλοι για πλάκα έχουν απομακρύνει τον κόσμο από την πολιτική και τον έχουν κάνει να σας ρίχνει μούντζες….Δεν υπάρχει κόσμος του Κώστα του Μήτσου ή του Κίτσου…Υπάρχει μόνο ο κόσμος της Νέας Δημοκρατίας που θα έπρεπε κάποιοι να τον σεβαστούν και να μην τον κατατάσσουν στην κατηγορία προβάτου…Διότι είναι κόσμος σοβαρός, εργατικός και έχει αγωνία για τη χώρα του όπως όλοι οι έλληνες ότι και αν ψηφίζουν… 
Γκέ γκε;