Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΟΔΟΣ! ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΛΑΙΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΤΗ…ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ…

Είμαι περίεργη πόσοι δημόσιοι υπάλληλοι θα βρίσκονται την Τρίτη στα πόστα τους. Συζητούσα την Παρασκευή το μεσημέρι με τον ανιψιό μου 25 χρόνων και του έλεγα ότι η γιορτή του Αγίου πνεύματος είναι γιορτή των δημοσίων υπαλλήλων και να δεις παιδί μου που η Εύβοια θα βουλιάξει από Αθηναίους...

Μπα θεία δεν το πιστεύω ότι θα φύγει ο κόσμος για τον λόγο ότι δεν έχουν χρήματα (μου είπε το παιδί) ΒΑΣΤΑ να δούμε του λέω…. εδώ θα είμαστε…
Και για τον λόγο ότι μένουμε έξω από δω από Χαλκίδα κέντρο εννοώ, και μένουμε στο τάδε χιλ. Χαλκίδας -Αιδηψού τα δείγματα φάνηκαν από το ίδιο απόγευμα. Δε, το Σάββατο αχ αχ…..! Έκανα από Χαλκίδα για να φτάσω σπίτι μου 45 λεπτά… σε μια διαδρομή που σε νορμάλ καταστάσεις κάνω σε 6 λεπτά.
Λέτε να ήταν συνταξιούχοι όλοι αυτοί τελικά? Θα δείξει…. Μόνο που θέλω να μας δώσουν και μια λίστα πόσο τους στοίχισε το ταξιδάκι αναψυχής… όλα μαζί βενζίνες - φαγητό – διαμονή για τρία βράδια… (?)
Και είπαμε θα δείξει την Τρίτη το πρωί… Πηγαίνετε σε μια Δημόσια Υπηρεσία, μετρήστε κεφάλια  μετά κλάψτε… κι άμα αναστηθεί, γράψε μου!

Δέσποινα Κοντάκη.