Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Πανελλαδική επιτυχία για τους εμπόρους προκάλεσε η Χαλκίδα


Απολογισμό της θητείας του έκανε μιλώντας σήμερα το πρωί στο Star fm 99 ο πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου Χαλκίδας Βασίλης Αρμόνης αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων ότι στη Χαλκίδα ο εμπορικός σύλλογος κατάφερε μέσω προσφυγής εμπόρου να πετύχει τη μείωση ενοικίου κατά 37%, κάτι που αποτελεί δεδικασμένο και ανοίγει το δρόμο όχι μόνο για την Εύβοια αλλά για τους εμπόρους ολόκληρης της Ελλάδας να το πετύχουν…..


Ωστόσο η άρνηση κάποιων να εγγράψουν τους συναδέλφους του περιπτερούχους στο τελευταίο συμβούλιο και οι τρικλοποδιές που του έβαζαν σε οποιαδήποτε ενέργεια τον απογοήτευσαν και τον οδήγησαν σε παραίτηση…

Αυτοί που μου καταλογίζουν αδράνεια στο σύλλογο όταν τους ρώτησα τι προτάσεις κατέθεσαν ως μέλη του διοικητικού συμβουλίου δεν είχαν να μου πουν ούτε μια είπε ο κ. Αρμόνης και πρόσθεσε… «Δεν έχω κόλλημα με τις καρέκλες…έχω και άλλα πράγματα να κάνω…να ασχοληθώ… με τη δουλειά μου με την οικογένειά μου και με πράγματα που μου δίνουν χαρά…
Στον εμπορικό σύλλογο δεν χαίρομαι»… και κατέληξε : «Τους χαρίζω την καρέκλα αφού την θέλουν τόσο πολύ»