Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Πάμε να τους την Βγούμε πιο κινηματικά; (Ουάου!!!)


«Χαίρομαι που γίνομαι Ανεξάρτητος Έλληνας. Το εγκρίνετε; Το γουστάρετε να τους την βγούμε πιο... ανεξάρτητα και πιο κινηματικά; εγώ πολύ..., έχει γράψει στον τοίχο του στο facebook ο Κώστας Μαρκόπουλος και καλεί τους συμπολίτες του να πουν την άποψή τους.»
εκ παραδρομής ένας πολίτης έστειλε την άποψή του στο δικό μας mail και τη δημοσιεύουμε!!!


Εγώ δικέ μου γουστάρω κάργα…μιλάμε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ… 
Μόλις είδα το σύνθημα που ανέβασες στον τοίχο σου έπαθα την καραπλακάρα μου…
Τα είδα όλα, έφαγα φλας, έπαθα νίλα και ξελαμπικάρισα….
 όλοι οι άλλοι πολιτικαραίοι είναι κουκουρούκου! 
Είναι φιδέμπορες (μτφ Ψεύτες) και κάνουν τον κινέζο…. 
Είμαι 87 ετών και μόλις είδα ότι μιλάς σαν πιτσιρικάς ρετάρισα…. Μόνο εσύ μπορείς να συγκινήσεις τα πιτσιρίκια αλλά και τα γερόντια σαν εμένα….
Ο άλλος ο μπίχλας ο Βενιζέλος μας ξεφούρνισε το σύνθημα «αρχίζουμε» και είναι σαν να μας πουλάει τριμμένη κιμωλία για γιαπωνέζικη πούδρα….φύκια για μεταξωτές κορδέλες….μας δουλεύει ρε αδερφάκι μου…
Που να αρχίσουμε τώρα που δεν έχουμε λεφτά ούτε για γενόσημα!!!
Δικέ μου είσαι πολύ κουλ.. 
Πάμε μαζί να την δούμε πιο κινηματικά Ουάου!!!!

Αναγνώστης (συνταξιούχος του Ι.Κ.Α)

Υ.Γ. Εάν σας ξενίζει η εκφορά του λόγου και η χρήση της Αργκό της νεολαίας είναι από τον ενθουσιασμό του που είδε τον Μαρκόπουλο να μιλάει σαν έφηβος