Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Οι κατήγοροι της πεντάρας (ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος)


Είχα πολύ καιρό να δω μια φίλη την οποία συνάντησα σήμερα και μου εξιστόρησε κάτι που μου έκανε πολύ εντύπωση…. 
Μου είπε για μια εκπομπή πριν από καμιά εικοσαριά μέρες όπου μιλούσε ένα κακέκτυπο του Κακαουνάκη με ένα κοπρίτη και αναρωτιόντουσαν πως γινόταν η διάθεση κονδυλίων σε κάποιο γραφείο τύπου της χώρας… 




Ομολογουμένως εντυπωσιάστηκα διότι δεν έχω τη δυνατότητα να ακούω την εν λόγω εκπομπή αλλά και να μπορούσα πάλι δεν θα την άκουγα διότι ο παρουσιαστής της στερείται βασικών γνώσεων και δεν υπόκειται ούτε στους στοιχειώδεις κανόνες καλής συμπεριφοράς…
Με ενδιαφέρει σφόδρα το ζήτημα από επαγγελματική  διαστροφή αλλά είχαν υποπέσει στην αντίληψή μου μόνο κάτι δημοσιεύματα για το ίδιο θέμα και όχι η αναπαραγωγή τους ….
Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο δεν ήταν ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζονταν κάποιος να έχει μοιράσει κρατικά κονδύλια αλλά το ότι την κουβέντα είχε προκαλέσει ένα δημοσιογραφικό υποκείμενο που αν αποκαλυφθούν  κάποια πράγματα θα τρέχει και δεν θα φτάνει….. 
Ο κακαουνότραγκας παρουσιαστής αναφερόμενος στην περίπτωση αυτού που άφηνε υπονοούμενα για κακοδιαχείριση έφτανε στο σημείο να επικαλείται εισαγγελείς και νόμους προκαλώντας την απορία (σε εμένα)γιατί δεν ανοίγει ένα τέτοιο θέμα -καταθέτοντας στοιχεία-ώστε να αποδοθούν ευθύνες εκεί που πρέπει….
Δυστυχώς αντιλήφθηκα ότι την συγκεκριμένη εκπομπή άκουγαν και κάποιοι άλλοι φίλοι του θιγόμενου οι οποίοι όμως μάλλον δεν τον ειδοποίησαν για να παρέμβει ζωντανά να υπερασπιστεί τον εαυτό του και να πει ευθέως τι ρόλο παίζει ο καθένας μήπως άρχιζαν και από ντροπή ή ευθιξία (λέμε τώρα) και πήδαγαν από τα παράθυρα….

Υ.Γ. Κάποιος άλλος φίλος μου είπε ότι το θέμα δεν έχει κλείσει….
Ορισμένοι θα κληθούν να αποδείξουν τα γραφόμενά τους και κάποιοι άλλοι θα τρέχουν να βρουν  μεγάλου διαμετρήματος τρύπα για να χώσουν μέσα το χοντρό τους σβέρκο!!!!