Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Μπάρμπα Γιώργο…κόψε το τσίπουρο …σε χαλάει

Κερασμένα από το Νικολάκη

Χαίρομαι πάρα πολύ που ανοίγω διάλογο με τον Μπάρμπα Γιώργο.. χωρίς ίχνος πανικού χωρίς φόβο και χωρίς πάθος….
Λοιπόν Μπάρμπα Γιώργο δεν έχω κανένα πρόβλημα να συγκριθώ σε οτιδήποτε θέλεις διότι δεν ήμουν ποτέ στον κατάλογο με τους επιχορηγούμενους από την  Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας… 


Αν θέλεις πολύ ευχαρίστως μπορεί να συγκρίνουμε τα πόσα πήρε ένας σκληρά εργαζόμενος με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου με όσα έχεις επιχορηγηθεί από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας τα τελευταία δέκα χρόνια…. 
Μπορείς να ρωτήσεις τον φίλο σου αν έχω δεχθεί χρήματα από τον ίδιο όπως και μπορείς να ρωτήσεις οποιονδήποτε διέθεσε διαφημιστικό χώρο στην πρώην Νομαρχία Εύβοιας αν «έδωσε» έστω και μισό σέντσι του ευρώ ως «προμήθεια» κατά τη συνήθη –ενδεχομένως- άλλων πρακτική….
 Ξέρεις γιατί θα σου απαντάω κάθε φορά που γράφεις κάτι;
 Όχι γιατί δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω αλλά γιατί δεν δίνω το δικαίωμα σε εσένα και τους ομοίους σου να με πιάνετε στο στόμα σας…
Μπάρμπα Γιώργο η εκδήλωση που αναφέρεις ήταν η μοναδική στα οκτώ χρόνια που ήμουν στο γραφείο τύπου που πήγα για να εκπροσωπήσω έναν άνθρωπο που με τίμησε ως συνεργάτη επί οκτώ χρόνια όχι έχοντας σχέση εργασίας αλλά παραμένοντας αμισθί στη θέση μου μέχρι να μπουν τα πράγματα σε μια σειρά και εφόσον είχε ήδη λυθεί η συνεργασία μας…
 Όπως επίσης και η παρουσία μου στις εκδηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου στη Χαλκίδα έγινε από θέση συνείδησης για καθήκοντα που επί χρόνια είχα επωμισθεί και δεν βρέθηκε δυστυχώς αντικαταστάτης υπηρεσιακός παράγοντας…
 Μπάρμπα Γιώργο δεν φοβάμαι να απολογηθώ για οτιδήποτε διότι είμαι υπερήφανος που διαχειρίσθηκα προγράμματα προβολής ύψους 500 χιλιάδων ευρώ σε πέντε χρόνια και χρωστάω σε τρεις τράπεζες… 
Μόνο κάνε μου τη χάρη Μπάρμπα Γιώργο να θίξεις οποιοδήποτε άλλο ζήτημα, είτε ότι δεν έκανα καλά τη δουλειά μου είτε ότι ήμουν ακατάλληλος για τη θέση αλλά μη πιάνεις στο στόμα σου ζητήματα ηθικής φύσεως… 
Δεν μου χάλασε κανείς τα σχέδια Μπάρμπα Γιώργο , ούτε έμειναν τα κουστούμια στην κρεμάστρα….
Θα μπορούσα να κάνω το κοροΐδο και να συνέχιζα τη συνεργασία υπομένοντας ανθρώπους σαν εσένα αλλά πάνω από τη συνεργασία και τις θέσεις βάζω τις ανθρώπινες σχέσεις…. 
Ο Κλέαρχος δεν ήταν σε θέση να αναγνωρίσει αυτά και έβαζε πάνω απόλα το πολιτικό κόστος και μην του κάνουν μούτρα κάτι τοπικοί παράγοντες σαν και εσένα….  
Τέτοιου είδους πολιτικοί δεν μου κάνουν…
Δεν είμαστε ίδιοι Μπάρμπα Γιώργο…. 
Ευτυχώς δηλαδή για σένα γιατί δεν θα μπορούσες να επιβιώσεις ως δημοσιογράφος!!!


Νικολάκης

Δια την αντιγραφή

Ζοροάγγελος



Υ.Γ. τι έγινε η θεωρία σου για τους εξωθεσμικούς που παίρνουν τηλέφωνα σε υπηρεσίες και δίνουν εντολές;
 Κατάπιες τη γλώσσα σου για το πολιτικό σου φιλαράκι που μας τον εμφανίζεις ως αντίπαλο που τον έχεις στη γωνία;….
Αχ βρε Μπάρμπα Γιώργο λες και δεν σε ξέρουμε!!!