Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Σίμος Κεδίκογλου: Θα ζητήσω την ψήφο των συμπατριωτών μου με επιχείρημα την μέχρι τώρα καθαρή μου πορεία.


Απάντηση στο ερώτημα, γιατί σε αυτές τις κρίσιμες εκλογές για το μέλλον της Ελλάδας οι πολίτες της Εύβοιας πρέπει να τον επιλέξουν και  να τον εμπιστευθούν δίνει ο Σίμος Κεδίκογλου, υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας σε συνέντευξη που παραχώρησε στον δημοσιογράφο Ευριπίδη Κορώνη.


Ο Σίμος Κεδίκογλου, μεταξύ άλλων, ανέφερε:
«θα ζητήσω την ψήφο των συμπατριωτών μου με επιχείρημα την μέχρι τώρα καθαρή μου πορεία. Ήμουν ξεκάθαρος απέναντι στο κόμμα, τους συμπολίτες και τους ψηφοφόρους μου. Προσπάθησα να τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου έδωσαν. Είναι δύσκολο να πείσεις ότι έχεις πρόταση εφαρμόσιμη. Στην Εύβοια έχουν δει πόσο δραστικές κινήσεις προσπαθώ να κάνω για να ενισχύσω τις επιχειρήσεις μας, να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, να διευρυνθεί η παραγωγική βάση του Νομού.
Την επομένη των εκλογών αρχίζουν τα πολύ δύσκολα. Θα προσπαθήσω να συμβάλλω στην υλοποίηση όλων όσων πρέπει να γίνουν για την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, βελτιώνοντας τις υποδομές μας, αυξάνοντας τις εξαγωγές μας και προσελκύοντας επενδύσεις».