Την αντίθεσή τους στην κατασκευή της Παράκαμψης Χαλκίδας μέσω Βαθροβουνίου εκφράζουν με επιστολή τους κάτοικοι των περιοχών Δύο Δένδρων ,Μακεδονικών, Αγίας Ελεούσας, Δοκού, Χαραυγής, και της ευρύτερης περιοχής Ληλαντίου οι οποίοι συνέστησαν επιτροπή κατοίκων και προειδοποιούν το αρμόδιο υπουργείο μεταφορών ότι θα αντιταχθούν σε αυτή την εξέλιξη. Η επιστολή τους που κοινοποιείται και στον Περιφερειάσχη Κλέαρχο Περγαντά καθώς και στο Δήμαρχο Χαλκιδέων Θανάση Ζεμπίλη αναφέρει τα εξής:
"Εδώ και χρόνια σας έχουμε αλλεπάλληλες φορές ενημερώσει ,ως εκπρόσωποι τουλάχιστον 1.000 κατοίκων των παραπάνω περιοχών ,για την αντίθεσή μας στη κατασκευή της παράκαμψης Χαλκίδας μέσω Βαθροβουνίου -Αγίας Ελεούσας-Δοκού και Χαραυγής.
Πάραυτα εσείς όχι μόνο δεν ευαισθητοποιηθήκατε ούτε κατ΄ ελάχιστο να μας ενημερώσετε αλλά και προχωρήσατε στην ανάθεση εκπόνησης της οριστικής μελέτης για ένα έργο που ανατρέπει την ίδια μας τη ζωή. Τελευταία δε επιχειρείτε πριν ακόμη ολοκληρωθούν οι σχετικές διαδικασίες να προδικάσετε και το αποτέλεσμα, εμφανίζοντας το και ως τη μοναδική λύση.
Ασφαλώς και δεν αποτελεί τη μοναδική και σωστή αντιμετώπιση του όντως μεγάλου κυκλοφοριακού προβλήματος της Χαλκίδας η συγκεκριμένη χάραξη, αφού :
1)Διαιρεί οικιστικές περιοχές των πρώην Δήμων Χαλκίδας, Ληλαντίων και Νέας Αρτάκης.
2)Συγκρούεται με μια πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί , αφού σε πολλά σημεία της διαδρομής του τέμνει πυκνοδομημένους οικισμούς και η υλοποίηση και λειτουργία τους θα προκαλέσει τεράστια κοινωνικά προβλήματα . Έχετε υπολογίσει από το 1980, που άρχισε η συζήτηση για τη συγκεκριμένη παράκαμψη πόσα σπίτια , βιοτεχνίες, εκκλησίες και λοιπές εγκαταστάσεις έχουν κατασκευαστεί με αδειοδότηση , στην προτεινόμενη χάραξη αλλά και στις αρτηρίες ,παρακαμπτήριες και συνδετήριες οδούς καθώς και στις αποστάσεις ασφαλείας που απαιτούνται;
3)Διατρέχει αρχαιολογικούς χώρους υψηλού ενδιαφέροντος.
4)Υποβαθμίζει το περιβάλλον και καταστρέφει το Ληλάντιο Πεδίο που έχει χαρακτηριστεί ως γη υψηλής παραγωγικότητας και ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους.
5)Προκαλεί οπτική και ακουστική ρύπανση ,αφού είναι ορατός από τους κατοίκους των αστικών περιοχών.
6)Υπονομεύει τη σωστή και απαραίτητη σύνδεση της Εύβοιας με τη βοιωτική ακτή μέσω της ζεύξης Μπουρτζίου.
7)Δεν είναι δρόμος μακράς πνοής , αφού σύντομα θα ενταχθεί στον πολεοδομικό ιστό του Δήμου Χαλκιδέων.
8)Δεν αποτελεί την καλύτερη λύση , που σύμφωνα με τους ειδικούς είναι η παραληλάντιος χάραξη ,ένα μέρος της οποίας ήδη έχει κατασκευαστεί και
9) Έχει τεράστιο κόστος, που οι πληροφορίες μας το φέρνουν να ξεπερνά τα 200.000.000 Ευρώ , δηλαδή υπερδιπλάσιο του κόστους ανέγερσης του νέου Νοσοκομείου της Χαλκίδας και ασφαλώς πολλαπλάσιο της παραληλάντιας χάραξης.
Για όλους αυτούς τους λόγους λοιπόν, σας γνωρίζουμε για μια ακόμη φορά ότι θα αντιταχθούμε σ΄ αυτά που αποφασίζετε « για εμάς , χωρίς εμάς», τόσο μέσα από την άσκηση των ένδικων μέσων της ισχύουσας νομοθεσίας όσο και μέσα από τις δυναμικές κινητοποιήσεις της τοπικής κοινωνίας."
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ
1)ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ ΦΩΤΗΣ
2)ΓΑΒΑΛΑ ΜΑΡΙΑ
3)ΠΑΣΙΩΤΟΥ-ΚΟΥΚΟΥΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
4)ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΦΕΝΔΡΑ
5)ΜΙΤΖΙΦΙΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
6)ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
7)ΓΚΙΤΖΑΛΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
8)ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
9)ΜΑΝΩΛΑΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
10)ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΤΑΣΟΣ
11)ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗΣ